Years go by will I still be waiting for somebody else to understand
Years go by if I'm stripped of my beauty and the orange clouds raining in my head
Years go by will I choke on my tears till finally there is nothing left
One more casualty you know we're too
easy
easy
easy


--

逃避代替面對。
沈默代替語言。


有多久了??
一直這樣子視若無睹的活著。

擁有的不多,也很多
我認定的,和妳所看見的,不一定相同。

在某一方面,我一點也不細膩
反而近似於遲鈍。

至於我的消極,是妳早就知道的了
即便在意,我也從未輕舉妄動
讓他一直維持現狀的原因是:

我怕失望。



arrow
arrow
    全站熱搜

    Catherine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()